BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 14, 2011

i LoVe SpOrTs

aduii...ekceli aku nk cite sal entry ni smlm tp line ting tong plak...terpakse la delay...aku nk type cikit punye pnjg tp x leh nk post...aku pon save la dulu as draft...x kesah la kan...al-kisahnye begini..............


ptg2 yg panas ni aku nk membebel plk...lps blk dr mkn tetibe tgn ni gatal plk nak men2 tekan2 keyboard ni...nk men game aku x layan...urmmm...akceli akux pandai men game2 ni sbnr nye...kuikuikui...mesti korg nk gelak kan...da mmg realiti...aku x pandai r men2 game..yg aku taw men game soltaire je r...hahaha....sian aku kan...x pe la...mungkin de mase aku akan try men game selain game soltaire 2...huhu


tajuk entry kali ni berkaitan ngan sports...sbnrnye blk dr mkn td pi singgah al-ikhsan jap...konon nye nk pi tgk beg yg aku berkenan 2..tp sgt mendukacitakan bile beg yg aku nk 2 da x de...adoiii....frust sungguh...nk wat cane ri 2 nk beli fulus pon x de..kering beb tyme 2 duit jpa pon x masuk ag...skrg ni tyme da senang2 sikit ni beg 2 plk xde...waaa...xde rezeki kot...pasrah je la nk wat cane...lastly aku beli jgk la sbb mmg sgt2 perlukan beg...especially nk bwk pi kuliah...beg sume da buruk2....hahaha...1st tyme woo aku beli beg mahal ni...seumur idop x pnh skali pon...menggigil gak r tgn nk kua duit td...puas ati gak la...

beli beg kat cini la....~aL-ikhsan~

ni la beg nye...x bukak plastik lg

cantik kan...>_<

smart!!!! ade beg kecik lg


mmg feveret aku brg2 brand sport ni cam adidas, nike, puma dan seangkatan dgn nye...sume nye smart ngan sempoi...jam pon aku pakai adidas...walau pon x ori yg penting nmpk sporty...i like!!! x caye tgk ni....

jam adidas


aku suke bende2 yg simple je...x nmpk heavy sgt...nnti serabut...sakit mate aku tgk...dan bg aku bnde2 yg nmpk sporty2 ni sesuai dgn jiwa aku...aku x suke lady's sgt ni...leceh r...bunga sane bunge sini...eeee....bkn waa la kalo camtu kan....sbb 2 aku suke pakai jeans ngan t-shirt je...simple n sempoi...nk jln pon senang...x yah nk control2 ayu...dan yg paling penting aku mmg suke bersukan...dr skolah dulu aku mmg aktif...aktif berpesatuan ngan sport...tp bab2 unit beruniform ni gua x minat sgt la beb...huhu



kebanyakkan nye aku maen sukan yg dlm team...bukannye ape tyme dulu2 aku mmg penakut kalo involve sukan individu ni..sumpah x berani..lg2 kalo olahraga..perghh!!! leh gugur jantung bile dgr bunyi pistol tyme nk start lari 2...jd gelabah beb..hahaha...2 sbb r aku x minat olahraga ni..dulu aku maen hoki, bola jaring ngan bola baling...sume jd wakil skolah...tp x de la hebat sgt pon...paling jauh pon peringkat daerah je sbb pastu aku mls da nk sambung lg...mana x nye bile nk blajar nye kalo da asyik trainning je...phm2 je la kalo da trainning pusat 2 mmg kene kaw2 la kan...mati aku nk kechap balik sume yg tertinggal 2...fuhhh~~




rugi beb sape yg x join sport ni...korang x rase nikmatnye...ape2 pon bdk2 sport ni yg akan diutamakan...yg paling best tyme kt skolah teknik dulu...tyme 2 aku paling aktif ngan netball...team netball plk mmg ngam ngan bdk2 bola...mane2 nk pegi pon mesti dua team ni yg cikgu bwk...ye r kitorg ade karnival sukan khas antara teknik..dlm karnival ni hanye netball ngan football game je ade pastu cmpur dgn debate...game laen mane de...perghh!!! mmg best weyh tyme ni...kitorang dpt t-shirt free...dpt full tracksuit jenama ape ntah aku lupe...branded gak la...beratus beb harga sepasang...mmg anak emas giler r tyme skolah dulu...bdk2 laen sume jeles...nasib r kan sape suruh korang x aktif sukan...x dapek den nak nolong nye....pastu nk dijadikan cite team netball ngan football dpt jd johan MSSD plk kan...mmg mnatop la!!! da r kitoang 1st batch plk 2...sume cikgu2 bangge woo...huhuhu....kitorang dpt g mkn angin sbb jd johan...wahhh...best woo jd atlet ni...dpt mcm2...bangge kejap...huhu
  


ni la geng2 netball...burn giler r tyme nih...

ni maen handball kt skolah

haaa....ni la bdk2 netball ngan football


tapi....zaman kegemilangan nye stakat 2 je la...lps abis skolah aku da slow cikit...masuk matrik aku jd x aktif da...giler pasif r...ngan x byk ckp nye....huhh...poyoo btol...bosan giler idup bile x join sport tyme 2...bkn pe x de geng la beb...nk wat cane....x pe r...pasrah je...hahaha....


next nye sambung study kt ukm plk...2 pon lebeh kurang je...still join under sport commitee tp maen yg slow cikit...last aku maen handball tyme 1st yr mase SUKEM...2 pon cam hampeh je....sume bajet cam power tp haram x de...aku mls nk byk bunyi sgt sbb sku pon tyme 2 baru je join so aku pon follow je la...maen cam nk mati je rasenye tyme game..mane x nye sume pancit x de stamina...separuh mati gak la aku turun naek pdg 2...huhh...sempot gak la weyh...lastly dpt gak la pingat perak...pingat 2 pon aku x taw kt mane sampai skrg aku x dpt balik lepas jaksa sukan nk pnjm sbb nk komplen kt pihak U...urmm...x pe r...yg penting kepuasan 2 ade...pastu aku dpt offer maen tuk MASUM wakil U tp aku tolak...bukannye ape tyme 2 aku wat short sem...x berkesempatan la...next2 year nye mmg aku nk maen gak tp disbbkan ade pihak yg aku x ngam so aku mmg x join la....

naib johan handball SUKEM 2008



haihhh...da nasi badan agaknye...skrg mmg da x de la involve mane2 sport lg...seyes weyh...badan pon jd laen mcm je bile da x bersukan ni...lemau jer...kalo nk maintain nk x nk kene la bersukan jgk...paling x pon kene jog...tp 2 la niat 2 da de cume kdg2 tu keadaan x mengizinkan...huhu....ape2 pon mesti try jgk....yeahhhh!!!! semangat2!!!!


p/s: nk tutttt yg sport jgk...hahaha...baru smart!!!  gedik giler r...hahaha...ehh...suke ati aku la...x susah kan korg pon....kuikuikui...

0 comments: