BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 25, 2011

SeMaLaM

Semalam....Yesterday...same je la kan maksud nye...hahaha...its mean aku nk cite pasal smlm coz smlm x sempat nk update sbb perut sakit masuk angin...pergh!!!! sumpah sakit kot...mencucuk2..spoil mood mlm td...


kisah nye bermula lps abis kls isu2 kekeluargaan...aku sebok2 settle kan surat tuk LI...last2 x pasan jam da kol 2.10 minit...adui...lmbt plk nk pi lab...patotnye nk pi kol 2...xpe la g je la...kononnye nk wat keje la...tp dlm ati cam nk x nk je sbnrnye...mls kot....xpe2...pe2 pn g dulu tunjuk muka...


sampai2 je x taw nk wat pe...tgk co-supervisor x de pn...aduii...aku mne taw nk wat pe ni....lek2...cool dulu...then bace la paper....pastu rase cm diperhatikan je...ke perasaan aku je...wat dunno je...tp aku usha2 gak sape yg tgk aku sbnrnye....huh...aku da agak da...DYE kot....poyoo la....bajet berdiri blakang 2 aku x nmpk la kn...nk cover tgk la akk 2 wat keje dye kn...sudaa la wei...


lantak ko la....yg penting aku x kaco ko kan....sambung bace blk...pastu rase cm de org kt sblh....aku pn toleh la tgk....DYE lg....

DYE: paper ri ni ke?
aku: a'ah....jwb tanpa toleh pn
DYE: wat pe ri ni?
aku: xde wat pe kot...


sepatah DYE tye sepatah jgk la aku jwb...hahaha....nasib ko la labu...rase cm nk gelak guling2 je....nk pulak ko ckp ngan aku kn....ingt ko da x nk ckp da....suke ati ko la...klu ko x nk ckp ngan aku pn aku x heran...

abis part 1...pnjg sgt nk cite...2 je yg aku nk highlight kn...







Next, pi men bowling kt area dkt ngan bukit jalil coz da dkt ngan astro...pastu leh terus ambik ayin....aku x men pn...si Jebat Hafiz yg men sorg...aku ngan aten teman kn je....


mcm gula2 plk colourfull

si hantu bowling

aku tertarik ngan sorg makcik ni....giler style la gaye dye....cool je maen....aku pn x reti sgt....hahaha

penuh bergaya ...kuikuikui

~abis part 2~





blk ambik ayin pi serdang jap...lawat ijad...ni bru kali ke-2 aku tgk dye...nmpk da kuat la...1st aku tgk time awal2 dulu...tyme 2 dye still baring atas katil ag...

cantik gak bangunan ni

view landskap dr atas

bwk ijad pi ronda2

lepak2 kt taman

dgr cite dye nk discharge ptg ni....so aku nk pi tgk jap....moga2 dye kuat semangat n cepat sembuh...
amin....

~abis part-3~







mlm plk de event MTBC kt kolej...walaupun lmbt pg jgk la...kang de plk suare2 sumbang yg berkate2....lmbt  ni pn depa da pndg2 da....lantak la...mata masing2 kan...juz follow the flow...


pastu de la bnde yg x sedap di dgr yg wat aku panas gak la....perghhh!!!!! 
btol2 x sangke....ni blsn yg aku dpt kan...klu aku taw cm ni mati idup semula pon aku x tolong ko!!!! mmg cam haremm.....


mls nk cite lebeh2....len kali plk da...
xpe2...aku akan buktikan kt ko....aku x heran pon ngan pe yg ko nk wat....ko x gtaw aku pn x pe...
bdk2 ko pon still de ngan aku...

I DON'T CARE!!!!!


choww dulu...nk pi tgk ijad....=)


0 comments: