BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 23, 2011

KePeNaTaN

mood x bape ok ari ni
penat agak nye
baru balik kem kat pangsun kot
fuhhh~ ~ ~

not bad la
boleh tahan la gak
tp yg boring nye
sume aktiviti discussion dlm kumpulan
sib bek dpt fasi yg ok
kalo x mmg mandom je la kumpulan aku

penat + kaki yg sakit
mmg cukup pakej
2 kali jatuh sbb licin
time jatuh x de la sakit mn pn
tp sbb jatuh terkangkang kn
(time wat star jump ngan pnjt bukit nk cari klu mase tressure hunt)
phm2 sendiri da la

so, sbb faktor2 tersebut
mood aku pn terganggu cikit
mende2 yg remeh2 pn leh wat aku nk bengang
nk wat cane bkn sengaje pn
lg pun aku mmg x suke mende2 yg remeh2 ni
straight to the point
mende  simple je kan
x yah nk belit2

sori la yer
x mintak pun org len phm diri aku ni
aku mmg pelik
lantakla pe org nk kate
yg penting........
AKU TETAP AKU!!!
dulu kini dan selamanya

3 comments:

Kill said...

jatuh terkangkang?? uhh..pedih2..kak,fc hensem x?haha

~cHibBy~ said...

taw x pe...rase jln pn cam terkengkang2 je....hahahaha...

fc x hensem pn...byk nye org ukm...tp mamat kt kem 2 a.k.a org yg conduct xtvt kt tmpt 2 comelll....

muke jmbu gler r..baby face...hahahaha

alang said...

ngangkang pastu ngengkang...hahahaha