BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 10, 2011

DeNdAm

lame gak aku x update kt sini...lately sgt bz r....serabut pale otak...rase cm nk pegi jao2 je..nk release2...agaknye sbb 2 gak la kot aku kerap sakit kepala....aduii...takut beb...takut bende laen plk...mcm cite2 kt TV...taw2 da kritikal....ya Allah.....mintak dijaokan...


dgn keadaan yg x tentu arah skrg2 ni, mcm2 la yg jd...kdg2 aku rase suke, gembira, hepi n enjoy sgt2...kdg2 rase bengang, saket ati, meluat, menyampah dan sebagainye...byk nye rase yg cm ni r...aku x penah lg rase benci sgt2 kt org...TAHNIAH la kpd sorg hamba Allah ni sbb berjaya buat aku menyampah giler kt dye...



pe mslh dye ntah yg x puas ati sgt...padahal aku x kaco idup dye pon...kalo aku taw ni la balasan yg aku dpt, mati idop semula pon aku x kan tlg ko...lantak r ko nk tertonggeng skali pon...tp nk wat cam ne baru skrg ko nk bukak topeng yg selama ni menutup identiti ko yg sbnr nye...



x baek nk menyumpah org ni kan...tp aku mmg x leh thn ngan ko ni...ko ni da terover sgt....aku x de la nk doa kan yg x baek kt ko..tp seyes aku mmg hrp sgt ko dpt blsn...bkn skrg tp akan dtg...ingt 2!!! dosa manusia dgn tuhan masih boleh memohon maaf dgn bertaubat sungguh2...tp ingat..........dosa manusia sesame manusia selagi tidak mohon maaf kpd org tersebut, selagi itulah dye akan kekal...fikir2 kanlah...


selama ni aku sendiri pon x berapa pasti ape itu DENDAM...tp hari ini......yuppp.....sedikit sebyk terdetik juga perasaan itu....yeahhh....ianya pasti......




SANGAT-SANGAT BENCI!!!!!!!!!

0 comments: